
İsrail merkezli Kanal 12 televizyonunun haberine göre Ben-Gvir, Tel Aviv’de düzenlenen Yerel Yönetim Merkezi Konferansı’nda yaptığı açıklamada, işgal altındaki Batı Şeria’da Filistinlilerin “yasa dışı inşaat yaptığı” iddiasında bulundu, Filistinli bedevilerin evlerini yıkmakla övünerek, “Sadece, son bir yılda 5 bin 700 ev yıktım” ifadesini kullandı. Filistinlilere yönelik baskı ve şiddetin devam edeceğini belirten Ben-Gvir, “Bedevi toplulukların daha fazla evini yıkmaya devam edeceğim” dedi.
📰 Kaynak Haber
Bu haber milliyet.com.tr kaynaklı bilgilerden yararlanılarak özgün biçimde yeniden yazılmıştır.
Bu Habere Tepkiniz Nedir?