Türkiye, 1 Nisan 2016’dan bu yana kullandığı 4,5G’de yerlilik oranını yüzde 51’e çıkarttı. Böylelikle, yüzde 45 olarak belirlediği hedefi geride bıraktı. 5G’deki hedef ise 3 yılda yüzde 60 yerlilik oranı…Devamı için tıklayınız

📰 Kaynak Haber

Bu haber sabah.com.tr kaynaklı bilgilerden yararlanılarak özgün biçimde yeniden yazılmıştır.