Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, Ankara’da düzenlenen "Din, Ahlak ve Değer Alanı Seçmeli Dersler Yarışmaları Türkiye Finali"nde ikinci olan Doğubayazıt Ömer Çoktin Fen Lisesi öğrencisi Semih Suheyb Han’ı tebrik etti.